Att överlista en hund

Innan jag skaffade min miniräka lovade jag alla dyrt och heligt att jag inte skulle ha en rädd chihuahua som bara darrar hela tiden. Antagligen har hon förstått vad som gäller för några sådana småhundsfasoner pysslar hon inte med.

Likväl ligger hon nu här i mitt knä på tåget och sprätter till och darrar lite. Först blev jag orolig, sen upptäckte jag det!

Hon kikar upp på mig då och då. Hon darrar lite och stirrar sedan uppfordrande på mig. Väntar på en reaktion. Jag insåg det. Hon tycker det är tråkigt med tåg och tycker förfärligt synd om sig själv som måste åka de här satans rullande farkosterna med alla konstiga människor.

Hah! Jag överlistade dig!


Kommentarer
Postat av: Pelle Aspegren

Skulle aldrig komma på tanken att du är som Paris Hilton :)Det bästa man kan göra för en rädd och osäker hund är att visa styrka för är du stark så blir hunden stark med :) Idag tog jag hand om min bästa väns hundar och jag lovade borsta Pumin :) När jag kom till bakdelen så började han protestera men jag nonchalerade det och efter 5 minuter låg han i mitt knä och sov <3

2012-08-25 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0