Marshmallows-skalle

Jag får sällan skrivkramp. Om jag ofta fick det skulle jag vara en usel journalist och skribent. Det är lite av min uppgift att alltid kunna skriva.
 
Idag fungerar det dock inte.
 
Det är antagligen för att jag egentligen inte har deadline ännu (men visserligen inte har tid att skriva senare) och skriver under mycket fria former. Då blir det lätt väldigt ostrukturerat. Är man redan som person relativt free spirit och lite allmänt flummig kan det bli lite svårt att få ordning på texten. Det handlar ju om vad man är van vid. Jag skriver oftast strukturerat, även när det är krönikor. Men inte den här gången.
 
Så. Där befinner jag mig just nu. Med ett högst luddigt tema och flummiga tankebanor. Och massor av marshmallows. 
 
Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0