Nyårsunderhållning

Jag skippar hysterin över årsskiftet och tar några av mina favoritmänniskor och sticker till Idre istället. Byter ut det obligatoriska nyårskaoset mot lite bubbel i en mysig stuga och skidåkning på dagarna. När alla ligger hemma med ångest och baksmälla den 1:a januari ska jag swischa ned för backarna och pumpa pudersnö i ljusets hastighet.
 
 
Typ.


Sist jag och Linnea var på skidsemester gick det dock sådär. Linnea skadade armen (jag fick åka scooter från toppen på Åreskutan med någon galen liftvakt och jag hade extremt kul, men inte hon som fick sitta solo i kabinliften) och vi spenderade en dag på sjukstugan. Sen var det ingen mer skidåkning för henne. Jag fick några dagars åkning till innan jag fick en krallig hjärnskakning efter en misslyckad svängom med avancerad bugg. Sjukstugan och sen var det ingen med skidåkning för mig. Jag hoppas våra kroppar håller bättre den här vändan.
 
Ynklig tjej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0