planer

Igår bokade jag och Linnea biljetter till Grekland. Jag är totalt överlycklig. Sen kom jag på att jag skulle tvingas vara ifrån Hollie i två veckor i sträck. Jag blev spyfärdig och gråtfärdig samtidigt. Så nu har jag bokat om min Gotlandsresa en aning så att jag får knarka lite chihuahuavalp innan jag åker till Tofta och kalasar. Det innebär att jag får åka själv och högst obekväma tider, men strunt samma. Jag får gå långa, tidiga morgonpromenader och lära Hollie att blåmesar inte är mat, medan de andra är och festar. Såhär i efterhand känns det aningen bisarrt.

Iallafall. Grekland kommer bli underbart. Vi ska lösa kordsord, läsa, diskutera livets mening och strosa runt i solnedgången. Ungefär. Jag vill gärna att det ska vara tänkt så. Men om vi lägger till lite öl i den där bilden av vår semester så kanske den blir någorlunda rättvis. Okej. Ganska mycket öl. Och lite dans. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0