she's like the wind (överdos)

Häromdagen var jag och Linnea ute och tog en öl. När vi klev in på puben spelades ”She’s like the wind”, ni vet Dirty Dancing-låten? Linnea blev eld och lågor, jag var åtminstone förhållandevis road. Låten slutar, men spelas om. Linnea utropar ”Ja, en gång till!” och är överlycklig. Och en gång till. Jag är förbannad. Till slut slutar låten.

Jag: Om de spelar den här en gång till dör jag.
Linnea, nynnar: She’s like the wind… Dam di dam…
(Ny låt börjar spelas.)
Jag: TACK GODE GUD!
Jag och Linnea börjar prata normalt igen. Plötsligt, mitt i en rapp: ”Shes like the wind yo yo yo”.
Jag dog. Vi dog. Skrattdamp. Bruden i baren fattar hinten. Byter låt.


Sen diskuterade vi i sådär en halvtimme vilka olika remixer av den här låten som tänkas finnas. Vi tyckte tanken på den i dubversion var hysteriskt rolig. Efter lite efterforskningar kan jag intyga att den finns i dubversion. Och diverse andra. Här följer ett urval:


Ska ni se en enda, se den här! Har grinat av garv.


Dub a dub-version


Yo yo yo


Helt sanslåst kasst technoversion

Kommentarer
Postat av: linnea

Hahahahahahahah kan.inte.sluta.skratta hahahaha

Svar: Fantastisk låt ju....
Stark och slank

2012-05-31 @ 10:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0