ungdomsdemens

Hade en väldigt mysig kväll med en av mina absoluta favoriter igår med grillat. Idag har bara varit en solig, flamsig och samtidigt effektiv dag. Ikväll står kvällsjobb på schemat, och sen, sen är det nästan helg. Jag ska bara dricka öl, grilla och sola. Jobbigt liv.


För övrigt har jag nog blivit dement. Sen lunchen har jag glömt följande: mina nycklar (kom på detta när vi åkt hela vägen från Väsby till Sollentuna och jag behövde min nycklar), min mobil (fick åka tillbaka till Sollentuna när vi väl kommit dit) samt min ålder. Jag satt på allvar i flera minuter och försökte lista ut exakt hur gammal jag blir i sommar. Oroande. Igår glömde jag bort hur jag tog mig till jobbet och började leta efter min cykel. Jag hade åkt buss…



Bara för att den var fin. Totalt motiverad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0