”Ibland vet man faktiskt inte om man är kär eller bara är hungrig.”

Vissa saker låter bättre i huvudet än i när man säger det högt. Rubriken är ett exempel på en sådan mening som jag råkat slänga ur mig i ”Nalle Puh”-aktig anda.

I alla fall: äntligen fredag. Den här dagen är högst välkommen av en mängd anledningar. Fy helskotta vad jag ska lata mig och mysa i helgen. Jag ska mysa med systerdöttrar, julshoppa, fika och sova länge. Ungefär så utförliga är mina helgplaner. Det känns väldigt lagom. Låter fortfarande som Darth Vader vissa stunder och bryter plötsligt ihop i brutala hostattacker som tyvärr är riktigt töntiga. Låter typ ”ehä ehä”. Högst icke imponerande hostningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0