Så mycket bättre!

Jag kom över Darin för ganska många år sedan. Jag insåg att vi inte hade en framtid tillsammans och gick vidare med mitt liv. Sen såg jag ”Så mycket bättre” häromdagen. Jag började på allvar grina.

Jag är visserligen en ganska blödig person, men det här var sjukt. Först fick jag gåshud. Sen kom jag på mig att sitta där och snörvla med tårar i ögonen när han framträdde med ”Astrologen” av Uggla. Sen hittade jag avsnittet på TV4 play och sen har jag spelat den om och om igen. Spolat tillbaka, lyssnat, spolat tillbaka, lyssnat.

Idag började jag jobba igen. Låten låg på Spotify. Moahaha. Terrorn fortsätter. Vår lilla praktikant som sitter intill mig petade på mig efter ett par timmar och undrade om jag bara gillar en enda låt i världen (han måste hört det genom mina enorma lurar).

Nu är det ju så att jag inte kärat ner mig i en popkille a la 12-åringsstyle. Han är inte min typ, om någon undrar. Jag är däremot lite kär i hans röst och versionen av den låten. Och det tänker jag faktiskt fortsätta vara.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0