Tomten, jag önskar mig...

Min familj är lite underlig och har börjat diskutera julklappar redan. För att inte tappa förståndet har jag försökt undvika chattdiskussionen där det här debatteras vilt så gott det går. Den berör nämligen spridda ämnen som diskborstar, jaktgevär och då och då små kommentarer från min katt (typ "88kfkfkfg /hälsar Sussie") som min pappa vidareberodrar. 
 
I vilket fall. Det var ett himlans tjat så därför är jag ute i god tid nu med en önskelista. Och nej, i år skippar vi olika berömda män på den listan.
 
Ny mage.
Min mage är totalt värdelös. Nu tycker jag att jag dragits med den i tillräckligt många år, så en ny skulle inte skada. Helst en likadan mage typ. Slinker en magruta med på den nya magen gör det förstås inte så värst mycket.
 
Häst.
Helt obligatoriskt. Ni fattar. En häst har stått på min önskelista varje år sen jag lärde mig skriva någorlunda. Börjar bli ganska uttjatat, men jag kommer inte släppa det. Tyvärr. Helst en stor häst. 175 cm i mankhöjd blir lagom. Helst ska den dock inte behöva äta så mycket. Blir så dyrt med mat. Så, en anorektisk (men välbyggd) jättestor häst skulle vara perfekt.
 
Fysisk styrka.
Tydligen imponerar inte min styrka på vissa personer, så lite mer sådant skulle vara jättebra. Tackar dock vänligast nej till styrka som innebär mycket och stora muskler. Ser så konstigt ut på mig.
 
Lantkök.
Någon skulle aldrig släppt lös det monster Paoi förvandlas till när lantliga kök diskuteras. Jag vill ha ett stoooooort och mysigt kök. Där man kan dricka rödvin. Och köket kommer automatiskt bara av sin existens gör mig till en fantastisk kock. Frågor på det?
 
 

Kommentarer
Postat av: Flash Gordon

Nej, din styrka imponerar föga på mig, men din penna väger upp för ett oslipat svärd, svaga lemmar och din rädsla för stenfiskar!!

2012-11-16 @ 02:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0