torsdag

Igår tänkte jag ha en hemmakväll helt ensam med min disk och mina dammråttor. Det hela gick sådär. Jag tycks ha en sorts störning som gör att jag bara gillar att städdampa när jag är upprörd. Igår var jag inte upprörd.

Ringde till Linnea (som jag innan skrytit om min duktiga planer inför) och pep åt henne att komma till undsättning. Så istället hamnade vi på Tiger med varsin öl och löste världsproblem som vanligt innan vi promenerade hem och somnade löjligt tidigt. Börjar nästan återhämta mig från de senaste dagarnas kaos. Rätt lämpligt med tanke på att den här dagen kommer bjuda på en hel del aktivitet som avrundas med ridning framåt kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0