Välkommen tillbaka förkylningssnyggo

Det är klart att jag kommer tillbaka till jobbet med feberglansiga ögon, feberrosiga kinder och allmänt uppsvullen till fotograferingsdagen. Egentligen har jag redan en bild som används i arbete. Men när några nya skulle plåtas insisterade jag på att få en ny eftersom att den gamla är tagen på min "mindre snygga sida" och dessutom har jag gult hår där. Går inte alls. (Min kollega påpekade dock idag att jag har samma hårfärg nu, tack.)

När jag skulle få en ny bild planerade jag att vara jättevacker. Det var en vattentät plan. Nåja, fram tills jag blev sjuk och försvann i självömkan så mycket att jag helt glömde fotograferingen och min plan. Och glömde sminket. Antagligen blir bild nummer två snäppet värre och jag kommer inte få en till. Ondskefulla värld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0