Ynk ynk ynk

Vaknade i lördags morse till en mardröm. Mardrömmen har sedan avancerat de senaste dygnen. Det känns hopplöst.

Jag talar givetvis om en förkylning. Eller influensan. Det lutar allt mer åt det sistnämnda. Varje muskel i min ynkliga kropp värker. Det gör ont i händerna att SMS:a. Min näsa är täppt, jag hostar töntigt och vill inte sova mer på grund av alla störda feberdrömmar. Ena stunden fryser jag ihjäl, nästa förvandlas jag till en panikslagen klimakteriekärring och öppnar alla fönster.

Jag fortsätter vara bosatt i soffan framför Gossip Girl och fortsätter tycka så synd om mig själv det bara går. Positivt tänkande, vad är det? Jag lider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0