Den här årstiden

Jag hatar den här tiden på året så innerligt att jag inte finner ord. Det är som om jag varit utan solljus för länge. All energi är slut och jag går på enbart vilja. Det är så ofantligt tröttsamt. Och alla resor är sjukt dyra just nu. Tycker alla som jag för en gångs skull och behöver fly landet?

För jag tycker mest att de flesta ser lite hoppfulla ut. Det är alla hjärtans dag och snart är det vår och hopp och hej. Jag blir mest lite trumpen. Inte över alla hjärtans dag. Folk får äta hur mycket geléhjärtan de vill den dagen. Jag ska träna med min PT.

Men den här tiden är faktiskt inte sådär jätterolig.

Dessutom har jag slutat röka. En vecka, helt rökfri. Kan ha något att göra med humöret.
 

Kommentarer
Postat av: Pelle Aspegren

Hej!Pauline.Du anar inte hur glad jag blir att läsa det du skriver jag känner precis likadant jag trodde jag var ensam om det:)Jag hatar denna tid för snöröjningen har stannat av och de vräker på salt vilket blir en sörja som för mig är detsamma som att köra i deg eller klister.I helgen skulle jag handla i min affär 200 meter bort och i vanliga fall brukar jag vara hemma igen efter ca 30 minuter men nu blev det 90 minuter INTE okej :( Grattis till att du har slutat röka jag blir såååå imponerad jag håller tummarna för att du håller ut :) Du ska också veta att jag fortfarande uppskattar din blogg och läser den jag gillar din humor och kvickhet i dina kommentarer det får mig att le :) KRAM <3

2013-02-11 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0