Vill ha, vill ha, vill ha!

Det här med att titta på lägenheter och inredning är aldrig bra. Man liksom drömmer sig iväg totalt. Vanligtvis håller jag mig borta från det. Idag snubblade jag dock in på Hemnet.

 

Big mistake.

 

Jag vill flytta. Jag vill möblera om, köpa nytt, piffa till och bo in mig.  Egentligen är det ett jäkla projekt att flytta. Men nu har jag faktiskt bott på samma plats länge. I två och ett halvt år.

 

Det börjar liksom rycka lite i ”jag-vill-flytta-musklerna”. Jag vill göra något nytt. Himla jobbigt. 

 

Efter lägenhetsletande blev jag frustrerad. Istället började jag leta resor. Eftersom det faktiskt känns genomförbart de kommande månaderna var det ett ännu större misstag. Nu är jag som besatt av tanken.

 

Dagens vill ha: ljus stor lägenhet i Solna, bil, resa.

 

 

 

 

 

Bröööööööööööl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0