It's on

It's on. Jag har gett mig i kast med det mest typiska nyårslöftena av de alla. Gymkort och lite nya träningskläder (givetvis mycket viktigt för att känna sig inspirerad) införskaffade. 
 
Antagligen kommer ingen tro mig. Men i morse var jag på gymmet klockan 7 i morse. Jag var uppriktigt förvånad när jag klev ut därifrån och varken ballonger, medalj eller blommor fanns där som en bekräftelse på underverket. 
 
Jag är i usel form. Jag gick från träningstok till hundmamma på nolltid och all tid försvann. Att ha hundvalp är som att ha ett spädbarn. Ungefär jättejobbigt och besvärligt. Men nu har jag inte något att skylla på. Min hund är vuxen och kan vara själv när jag tränar, jag har gymmet bredvid jobbet och jag behövde ett nyårslöfte.
 
Jag har en himla massa löften. Eller mål, som vi bestämt att det ska vara i år.
 
Gympasset i morse blev knappast imponerande. Jag mådde så illa efteråt att jag knppt vågade promenera upp till jobbet. Hur som, jag gjorde det. Nu ska ni få se på grejer. Om vi har tur. Förresten. Ni kommer inte se någonting. Målet är mest att bli piggare, få bättre kondis och må ännu bättre. Svårt att förmedla det där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0