Ett stycke trasig arm

För första gången någonsin är det till min fördel att vara vänsterhänt i detta hägerhäntsanpassade samhälle.

Min högerarm gör så vidrigt ont att jag inte kan göra någonting vettigt med den.

Att ta på sig tröjan i morse blev ett projekt på fem minuter. En stel kavaj tog dubbelt så lång tid.

Rörelser under midjehöjd går till viss del, men allt annat är omöjligt att utföra utan att jag skrynklar ihop mitt babyface i en plågad grimas.

Jobbigt att ens yrke handlar om att ständigt träffa nya människor att prata och skaka hand med. Gör allt för att inte se ut som om personen i fråga hoppat på min lilltå med stilettklack.

Vad hände med en hederlig förkylning eller ryggont?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0