Fotografering, igen

Idag hade vi fotografering på jobbet. Igen. Jag tycker det räcker med en bild, sen kan vi använda den ett par år, men chefen tyckte annorlunda. Tydligen ska det förnyas. Och den förra bilden, som jag själv gillar (totalt uppstyrd tjej), var tydligen för stel. Nåväl, det gällde visserligen hela redaktionen och inte bara mig.

Så idag levererade jag det största leendet jag bara kunde avfyra. Jag var motsatsen till stel. Jag känner mig lite obekväm med det eftersom jag inte ser så mycket när jag ler så stort, men fotografer blir alltid nöjda och tycker det ser äkta ut. Jag tycker det är jobbigt att man nästan ser visdomständerna. Får lite kramp i käken också. Men vad gör man inte för att se lite wild and crazy och hjärtlig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0