HEJ

Är ju totalt usel på att blogga these days. Men jag har så mycket små olika saker på gång att "plattformen för allmänt ordbajsande" fallit i glömska. Kanske borde ändra på det. Kanske inte.

Annat jag roar mig med är halvlyckade flyttförsök. Halvlyckade så till vida att jag fortfarande bor i min vanliga lägenhet, men ändå har lite på gång. Jag jobbar på saken. Det känns så skönt att säga så. Det ger en högst vilseledande bild av att man har koll på läget.

And here we go again, ordbajsandet...

Tur att Twitter bara tillåter 140 tecken. Annars hade jag inte kunnat kontrollera mina impulser till onödiga och långa utspel där. 

Har blivit blond, skaffat mittbena, klippt av 10 centimeter och skaffat mig ett förvånat ansiktsuttryck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0